روغن موتور دیوینول DIVINOL

روغن موتور دیوینول DIVINOL

تاریخچه برند روغن موتور دیوینول

روغن موتور دیوینول در شرکت خانوادگی Zeller+Gmelin آلمان ، با بیش از 150 سال سابقه تولید در شمال کشور آلمان به عنوان یکی از معتبرترین تولید کننده بین المللی محصولات و مشتقات نفتی دنیا در حال فعالیت می باشد، تولید می شود.

این شرکت با بیش از 16 نمایندگی در 80 کشور دنیا فعال می باشد. تمامی محصولات این شرکت در کشور آلمان تولید و بسته بندی می شوند و در هیچ کجای دنیا خطوط تولیدی دیگری ندارد و انواع محصولات روغن موتور دیوینول و روغن گیربکس دیوینول و … را تولید می نماید.

محصولات روغن موتور دیوینول یکی از برندهای تولیدی این مجموعه می باشد که در مبحث روانکاری یکی از بزرگترین ومدرنترین کارخانجات توسعه ی روغنهای صنعتی و خودرویی در آلمان و اروپا می باشد.

تمامی محصولات تولیدی با برند DIVINOL  با توجه به بهرگیری از بالاترین کیفیت مواد اولیه و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا و که حضور متخصصین کارآمد و با تجربه تولید شده اند همواره مورد تایید خودروسازهای معتبر می باشند که در ادامه به نام آنها اشاره خواهد شد.

1-مرسدس بنز

2-پورشه

3-آئودی

4- فولکس واگن

5-ب ام دابلیو

6-رنو

7-فورد

8-جنرال موتورز

و….

بخش R&D

شرکت DIVINOL  با اختصاص بیش از 20% از کارکنان متخصص خود در بخش تحقیق و توسعه ، یکی از پیشروترین شرکتهای دنیا در طراحی و تولید محصولات جدید و قابل ارائه به بازار جهانی بر مبنای انعطاف پذیری نیازهای مصرف کنندگان در سراسر دنیا می باشد.

جهت بازدید از محصولات دیوینول از لینکهای زیر استفاده نمایید:

محصولات دیوینول در فروشگاه اویل بست

محصولات دیوینول در سایت آلمانی دیوینول

نظرات (1)

فرزند ادم

بسیار ـمطلوب و با کیفیت هست و شرایط زیست محیطی را رعایت کرده

اگه دست ـسوداگر در ان البته در ایران وارد نشود